• (iOS) Primitive Brothers : Endless Evolution קודים פרימוג'ים ללא הגבלה

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ קודים פרימוג'ים ללא הגבלה ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Primitive Brothers : Endless Evolution 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    אני יכול לשחק בו עכשיו, לא היה לי עוד קליקר אוטומטי אז אני יכול לשחק בו עכשיו

    נהניתי לשחק את המשחק הזה, עד שניסיתי לקשר את החשבונות שלי, בדיוק רכשתי גם את האפשרות ללא פרסומות, ועכשיו המשחק שלי נמחק ואני חוזר לרמה 4 וחסר לי הכסף. אני מאוד מאוכזב, מישהו יכול לעזור? הייתי מדרג את המשחק הזה הרבה יותר אם זה לא היה קורה.

    המשחק הזה סופר ממכר. שדרוג הציוד ועליית הרמה מתבצעת בצורה יעילה ויש הרבה פתיחות של איכות חיים ככל שמתקדמים. לכאורה מדובר בהתקדמות אינסופית ותמיד יש מה לשדרג. האמנות נהדרת גם כן ולכל רמה יש אויבים שונים. הפרסומות לא רעות ולא רק צצות, אתה תצפה במודעות רק כשתבחר. אני חושב שהמשחק שלו עשוי להיות שווה את הסרת המודעה בטווח הארוך.

    זה משחק ממש מצחיק אבל מהנה! מקווה שתוכל לנסות את זה ולהנות כמוני לשחק במשחק הזה


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :